Polityka zwrotów
Nasze zasady zwrotu i refundacji trwają 14 dni. Jeśli od daty zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby móc dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Niektóre rodzaje towarów są wyłączone z obowiązku zwrotu. Nie można zwracać towarów łatwo psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów intymnych, artykułów higienicznych, materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy i gazów.
Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:
- Karty upominkowe
- Oprogramowanie do pobrania
- Niektóre produkty do pielęgnacji zdrowia i higieny osobistej
Aby dokonać zwrotu, należy przedstawić paragon lub dowód zakupu.
Nie należy odsyłać zakupionego towaru do producenta.
W pewnych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty kosztów:
- Książka z widocznymi śladami użytkowania
- Płyta CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
- Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje im części z przyczyn nie wynikających z naszego błędu.
- Wszelkie przedmioty, które zostały zwrócone po upływie 14 dni od daty dostawy.
Zwroty kosztów
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego towaru. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, w ciągu kilku dni nastąpi przetworzenie zwrotu i automatyczne przelanie środków na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często musi upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.
Jeśli wykonałeś wszystkie te czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: bok@ewoxline.com.pl
Wyprzedaż produktów
Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w regularnej cenie. Zwrotowi nie podlegają artykuły z wyprzedaży.
Wymiany
Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są one wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na taki sam, wyślij nam wiadomość
e-mail: bok@ewoxline.com.pl lub odeślij przedmiot na adres: ul. Opolska 46 61-433 Poznań
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwróconej kwoty. Po otrzymaniu zwróconego towaru zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.
Jeśli produkt nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać je Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.
Zwroty przesyłek
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: Opolska 46 / 61-433 Poznań
Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki zwracanego towaru. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.
W zależności od Twojego miejsca zamieszkania, czas oczekiwania na wymieniony produkt może być różny.
W przypadku zwrotu droższych produktów można rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienia ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem bok@ewoxline.com.pl, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące zwrotów i refundacji.