```

Polityka zwrotów

Nasze zasady zwrotu i refundacji trwają 14 dni. Jeśli od daty zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby móc dokonać zwrotu, produkt musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Niektóre rodzaje towarów są wyłączone z obowiązku zwrotu. Nie można zwracać towarów łatwo psujących się, takich jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma. Nie przyjmujemy również produktów intymnych, artykułów higienicznych, materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy i gazów.

Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:

  • Karty upominkowe
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Niektóre produkty do pielęgnacji zdrowia i higieny osobistej

Aby dokonać zwrotu, należy przedstawić paragon lub dowód zakupu.

Nie należy odsyłać zakupionego towaru do producenta.

W pewnych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty kosztów:

  • Książka z widocznymi śladami użytkowania
  • Płyta CD, DVD, taśma VHS, oprogramowanie, gra wideo, kaseta magnetofonowa lub płyta winylowa, która została otwarta.
  • Wszelkie przedmioty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub brakuje im części z przyczyn nie wynikających z naszego błędu.
  • Wszelkie przedmioty, które zostały zwrócone po upływie 14 dni od daty dostawy.

Zwroty kosztów

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego towaru. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku, w ciągu kilku dni nastąpi przetworzenie zwrotu i automatyczne przelanie środków na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często musi upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie zaksięgowany.

Wyprzedaż produktów

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty w regularnej cenie. Zwrotowi nie podlegają artykuły z wyprzedaży.

Wymiany

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent w momencie zakupu i został wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent o wartości zwróconej kwoty. Po otrzymaniu zwróconego towaru zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli produkt nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub jeśli osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać je Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, która dowie się o Twoim zwrocie.

Zwroty przesyłek

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: Opolska 46 / 61-433 Poznań

Klient jest zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki zwracanego towaru. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.

W zależności od Twojego miejsca zamieszkania, czas oczekiwania na wymieniony produkt może być różny.

W przypadku zwrotu droższych produktów można rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienia ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwracany produkt.

Potrzebujesz pomocy?

Koszyk sklepowy
Scroll to Top